Monday, February 28, 2011

sad 'n' HAPPY...

Today aku nk crita 2 prkara dlm 1 arey yg brlaku..aku mula dgn SAD..hermm...hdup ney mcm2 kn yg trjd..kdang2 happy..kadang2 sebalknya..lumrah la kn..manusia mna xdk MASALAH kn..prkra yg :-( brlaku arey ney d sbbkn konflik d antra bbrpa org phak yg slah fham..n mmpnyai ego yg bodo..yg mmbut kn org smua bnci kt dya 2..aku :-( sal kesian tgk dya 2..tp padan muka juga..tp aku :-( sesngt la mcm2 org hina dya,maki dya..to si dya..jgn mmpunyai ego yg bodo..kesian anda sya melihatnya ukey..ney xdk kena mengena dgn yg hdup atau yg mati..ney kisah..org sekelilng aku..yg aku tgk arey ney..n than the :-) story is...JENG2...:-)..HAPPY sesngt coz mlm ney dpt dwet..dlm *00..hahahaha..dk umah pn dpt dwet...BEZ...esk ingt nk kuar g SHOPPING2..but aku ada ujin KPP..n than aku nk smpn DWET yg dpt td 2 dlu..pas2..ujng bln 3 ney my parents give lg..n than klw dh dpt LESEN KETA nnty..aku..nk g jejln..n SHOPPING pepuas...THX A LOT TO GOT N TO MY PARENTS..COZ GIVE ME THE NIKMAT..:-)..sal dk umah je pn..xkeja mna2 pn..dpt dwet gk kn..ukey la 2..tnggu result xkuar2 pn xpe..hehehehe..BUT aftr this msty la nk STDY lg kn..ukey la..dh lewt..aku nk tdo sal esk da KPP TEST..PRAY ME LUCK UKEY...SMILE ALWAYS..:-)

No comments:

Post a Comment