Monday, February 14, 2011

dwet oh dwet..n berat oh berat..

rndu kamu la oh my blog..fuhh skrg bz sesngt kn..nk update blog pn xsmpt..dk umah pn ada dwet skrg..ngee~~..2 yg bez sbnarnya..ukey right now sbnarnya nk cita sal dwet..dwet oh dwet..klw ada dwet bnyk pn xtaw nk bt apa..xtaw dwet plak gaduh nk cari dwet bnyk2..dunia2..right now nk ckp sbnarnya aku ada dwet..xla bnyk sesngt kn..tp bley la nk shopping,hangout,belanja sesiapa..tp xtaw nk bt apa dgn dwet 2..nk kuar skrg ney mls..nk topup..dh xpyh..sal kwdt pn bnyk..hermm..nk smpan geram tgk dwet 2..smpi xtaw la nk kata apa dh kn..sal skrg dk umah xkeja n than ma gn abah bek..tgk aku x p mna..dk umah ja..nk kata dk rumah rajin..dk bngun kol 12 or 1 juga kn..xtaw la apa mood parents aku ney..bln2 msk dwet..tp alhamdulilah juga la kn..xpyh cm org len teruk2 nk p keja..nk p shopping beli baju,kasut,tudung pn kuar gn ma..guna dwet ma..hbs dwet yg ada skrg ney diam je la kn dlm beg kecik aku kn..hrmm..klw kuar skrg ney pn xtaw nk p mna dh kn..boring la plak tgk alam sekitar skrg..btw i want to sya thanx to my parents..parents terbaik sedunia..ngeee~~~..1 lg nk ckp gk psal xkeja la..duk umah je bdan cm ank gajah dh skrg..hehehehe..dlu bert 45 je kn paling bert la 2 kiranya..right now 48..perhhh..sluar jin..baju..smua dh mcm sarung nangka..tp skrg dlm proses kuruskan badan...ngeee~~~..sal aku xmaw la t p ambk result bdan cm tong..hahahaha..k lh..ada keja lg ney..brgmbira la smua ukey..hdup bkn utk d tangisi..da....!!!!!!!

No comments:

Post a Comment