Sunday, January 16, 2011

NEGERI KAYANGAN!!!

d sbbkn esk nk ke negeri kayangan=perlis..meh aku cerita skit..bnyk story aku arey ney..pas ney lmbt la aku nk update lg blog ney..ok ckp psal kayangan kn..msa arey prtma kt sna kn..selasa 4.1.2011..pas hbs kelas kakak aku kol12 kami p la cari rmah sewa..dh hmpir 1 arey cari xjmpa gk..pas2 xpa la kn kami tdo la umah kwn kakak..lg pn prtma kali kt sna..kwn kakak p pensyah unimap gk..gila kn..rumah sewa kt sna mahal gila vavi..rmah kwn kakak aku sewa 2 rm500..pling murah la 2 rmah sewa kt sna..blk sewa bnyk la..buat apa nk sewa bilik..xbez dk rmai2..xpa la kn..bilik sja pn..rm150..mahal kn..sbb kt sna smua tanah sndry..that why la..rmah sewa mahal..gila..smua rumah kt sna besar2 gila vavi..agk2 bley cari org sna sorg dk..hahahaha..gatai noh azrina..n than smbung cari lg msa 5.1.2011..pas2 jmpa la 1 rmah ney..pas2 call la tuan rmah dya..dpt nmber dr jiran dya..xpa la kn..pas2 kmi p mkn..n than call la tuan rmah 2 blk pas mkn..dya ckp p kt rmah 2 p tgk rmah 2 dlu..xpa la..kmi p cari blk 1 hari xdk pn sbnrnya rmah 2..gila vavi kn..aku dgn kakak takt dh..n than sumpah pas ney xlalu dh jln 2..pas2 cari pnya cari ptg 2 jmpa la..pas2 aku dgn kakak pelik td xjmpa..pdhal lalu kot 2 2 3 kali..n than xpa la..pas2..msa arey isnin..9.1.2011..p la dgn ma plak nk bwk ma tgk rmah 2..p2 xdk..perh..lg takt gila vavi kn..n than ma kata cri rmah lain la..mengarut r klw jd cm ney..lg pn kwsn dya kt sawah2 padi..jln dya takt gk..tp tmn taw..xpa la abaikn..ma pn kata maklum la kayangan..sbb 2 sat ada sat xdk..ok kami fhm..tp seram sejuk jgak la jd cm 2..erm dh la tok tuk pn kami xjmpa..rmah tok tept jln 2..masjid 2 pn ilang..perh..klw dk kt tmpt aku dgn kakak lg takt..erm xpa la..lupa kn..rmah skrg ok..rm300 smua kelengkpan ada..bez..k lh..nk tdo..esk nk ke perlis..dada kedah..miss u so much..

No comments:

Post a Comment