Monday, January 24, 2011

MaSA!!

Ckp sal msa..ada yg bez ada yg sedh..mcm kata pepatah la kan..masa e2 emas..dtg skali seumr hdup msa 2..setiap msa mna bley gostan2 dh..smua gear depan ja..hahahaha..2 ayt kwn2 aku..ha nah damn it!!kna ceramah sat dgn depa smua 2 sal msa..yg lalu jgn d kenang kn..trus ke depan n wat setiap detik alah kenagn terindah dn kenagn trmanis..hdup bkn utk d tangisi..so sedaq2 la sndry noh..xsnggup aku nk hdapi msa la ney..sat ja kn msa 2 lari..semakin arey semakin tua..tp klw sedaq xpa..klw xsedq yg mampoih p la kn..rendu la moment2 yg dlu bila dk dgn smua2..rndu p 2syen..p libry..syg hampa smua wey..hampa smua mmang kwn trbaik r..rndu p libry n than melencong kot len..hampa smua dr laguna,lagenda,tmn ria..snggup ambk aku jauh2 kn.mnyk keta lg kn..mmang hampa kwn susah n snag r kata kn..1 lg..aku tntut jnjy hampa smua..nnty hampa dpt gaji kita p mkn kt kuala perlis noh..aku ingt kot..hahahahaha..sal mkn xlupa pnya ukey..t kita ronda penang gk ukeh..1 g jnjy nk p tambun..aku ingt gk ukey..rey 2 dh r p penang semata-mata nk beli stiker MCD ja..cam bodo kn..pas2 xdk blk..hmpa ney mmang gila r..hmpa smua dh la bley thn gk kn..n than smua nek keta..n than smua pndai..mmag sempurna la hmpa smua..hahahaha..aku suka moment kt tmn jubli msa kita p lewat dh 2..konon jnjy pg..yg geng hmpa smua bdak2 asrama penuh alor star mai 2 biji keta 2..bez kot msa mkn time 2..smua trbaik r..hahaha..miss all of u..n than 1 more aku nk ckp kt hmpa..tq bg aku semngt utk brjya..n sentiasa sruh aku jd yg trbaik..n sruh aku teguk ke dpan n jgn pandang2 belakang..ukey fwen..thx a lot..

No comments:

Post a Comment