Wednesday, December 22, 2010

kenangan...!!!

Sumpah aku ckp aku ingt hg lg..hg xkn prnh aku lupa wlaupn sesaat..hg ibrat sgla-glanya dlm hdup aku..bila hg dh tiada dlm hdup aku..aku mlz lg nk cari pnggnty hdup hg..bg aku xdk spa blh gnty tmpt hg d hati aku..aku taw kita sma2 menyesal dgn kptusn kita..tp kita xblh tolak takdir 2..mgkn hbngn kita smpi situ ja nk bt cm na kn..aku hrap hg blh hdup tnpa aku..aku slalu doa kbahagiaan hg dgn fmly hg..aku gk slalu doa agr hg dpt jmpa pmpuan yg blh syg hg mcm mna aku syg hg n cm mna aku jga hg..aku nk tgk sngt hg bahagia dgn apa yg ada..aku gk hrap hg dpt kejr cita2 hg..kita syg sma syg pas2 fmly kita msing2 hlang..mgkn psal 2 gk kot kita pts..sal sblm ney fmly masing dh bg taw..tp kita ttp trus kn hbgn 2 kn..xpa..aku trima smua ney..yg pntng aku nk tgk hg bahagia tnpa aku 2 ja k..tlg la hrgai fmly yg hg ada k..dya org sgala-glanya..ke mna dan d mna aku brada aku xkn prnh lupa hg..xdk spa yg taw hati aku..so sni la tmpt aku menulis..psal novel yg hg prnh ckp kt aku 2 hg bt..aku tringn sngt 1 arey nk bca..aku skrg bhagia dgn keluarga aku..dlm fkirn aku skrg cma 1..aku nk brjya 2 ja..aku dh xmaw trjeba dgn cinta yg tah apa2 lg..hdup kita masing2 jauh lg..insyaallah klw 1 arey allah 2 takdr kita brtemu..kita akn berjumpa..1 lg..mgkn kita xblh hdup sma2 d dunia ney..sbb bkn kehendak drinya yg d ats kn..tp aku mnx sngt2 kt hg..supya kita jmpa d syurga nnty k..klw hg dh ada d syurga nnty kn hg akn d kelilingi bidadari yg cantik kn..tlg simpan 1 tmpt utk aku..wlaupn cinta kita kt dunia xblh..tp aku nk sngt jd bidadari hg kt syurga nnty k..aku nk jd bidadari yg pling istimewa yg mendampingi hg k..nnty klw kt syurga kita hdup bahagia sma2 k..aku doa kn kita sma2 ke syurga..insyaallah klw dgn izin tuhan..klw kita lakukn sgala perinthnya kita tnggl sgla larangnnya pasty kita dpt ke syurga kn 1 arey nnty..mgkn kt sni org msty kata aku ney merepek la,merapu la..tp bg aku x..hati mnusia lain2 k..xdk spa dpt baca hati aku..so biar kn aku k nk agan2 cm ney..ingt k..tuhan 2 1 ja..dya maha mendegar doa umatnya yg patuh perintahnya..setiap hari aku slalu akn doa utk hg..dlm sembhyg aku bahkan sblm aku tdo msty ingtkn hg dlu bru blh tdo..aku gk nk bg taw hg..tlg ya laksanakn perintahnya..semoga kita blh jumpa d syurga walaupn jodoh kita bkn d dunia..ingt dunia hnya sementra...setiap mnusia blh brubh bila2 msa sja kn..so akhir kata dr aku..jalani hdup dgn bek2 ye..aku doa kbhagian hg dgn fmly hg k..salam syg dari aku...:-(

No comments:

Post a Comment