Saturday, October 27, 2012

MACAM2

SALAM AIDILADHA..blm terlambat lg kn..hehehehe..BTW penat sngt2 hari ney..dh la xbaca BUKU langsung..AZRINA..nk FINAL dh tlg la SEDAR diri sikit..hari ney nk JUMPA KWN2 pn xsempat..sbb apa MLS nk DRIVE n letih blk dr KL pn xhilang lg..than nk tnggl SP pulak..SUMPAH PENAT GILA..seriously kesian kt KERETA yg slalu aku drive 2..xdk sapa pn nk BWK..haish..msty dya pn RINDU aku..2 la ABAH..org nk bwk kereta perg KL xbg..tp xpe jugak la..nnty kang ENTAH xmelekat aku kt HOSTEL 2..okey dh siap membebel kt ABAH..than tlg ma n kakak bt MAKAN2..then perg KUBUR atok dgn nenek..than g rumah kwn ABAH n MA..than tdo..2 LA RUTIN HARI NEY..entah knpa aku jd PEMALAS sngt2..sbb penat..ESOK nk g rumah BF sya lg then g beli TIKET BLK..xpe AZRINA..1st paper 29.10 than 30.10 then REHAT la kau puas2 sampy 7.11 baru NEXT PAPER..bole bangun lmbt n rehat dgn lama..sepanjang xdk paper..2 je kerja aku..then SEM depan MODAY,WEDNESDAY AND FRIDAY class start pukul 11.00 smpy 3.30 than TUESDAY AND THURSDAY pukul 12.30 smpy 3.30 jugak..aku xsuka bangun AWAL2..so mmg xkn ada kelas pg..kalu ada kelas pg AGAK nya aku PONTENG bnyk kali la kelas 2..k lh ney pn saja2 nk hilang kn boring kejap..BYE..LOVE U GUYS..:)

No comments:

Post a Comment