Monday, July 23, 2012

TODAY

okey arey ney 2nd puasa..alhamdulilah puasa aku still penuh lg ukey..mcm2 yg trjd arey ney..1st g dobi ramai nk mampos org arey ney..pas2 brlaku drama nk brkenalan kt dobi plak..HADOIII..n than g BAZAR..dlm perjlanan nk g bazar jmpa plak org tah apa2 yg ganggu2 d tnggh jln..naseb baik puasa..klau x aku rsa..mcm2 dh aku sumpah seranah org2 2..esk 1st klass d bulan ramadhan..bnyk lg keja aku xsiap..proposal..esk ada quiz CA..kna hntr assignment lg..baju xiron lg..dh la g dobi 2 xbole iron baju..seroiusly lately ney nk iron baju pn rsa mls..n than td bole pulak aku pegang mop nk mop lantai kwn2 gelak..ckp aku pegang mop mcm pegang penyapu..aduhh..memalu kn..lg 1 dh la blk SP 2 hari lg nk RAYA.mmg terbaik..bkn blajr jauh sngt pn..KL je kot..tp cm mna preparation raya dgn famiy..dh la cuti rya 18arey..apa nk bt pn xtau la kn..makin GEMOK aku nmpknya..g rumah terbuka sna sni..xsbar plak nk RYA..HEHEHEHEHEHE..k lh dh lewat..bye guys..see u again dejt entry berikutnya..SEMOGA RAMADHAN NEY LEBH BAIK DR RAMADHAN YG SBLM NEY YER GUYS..

No comments:

Post a Comment