Tuesday, June 19, 2012

BERCORET d petang hari.. !!!!

hidup umpama roda kn..KISAH hdup kita always berputar..kdang2 sedih..kadang2 happy..kdang2 rsa mcm NOYHING...grrrrrrr..perlukah mcm ney..kdang2 trfikir bole tak nk mula kn HDUP baru dgn NOTING..dng xtahu apa..tanpa kisah lalu..that mean..XINGT apa2..kdan2 mmg trsa nk bkak life baru n nk bt mcm xknal spa2 pn..can I.??? BANGGANG x aku fkir cm 2..DUNIA ney sngt KELAKAR ouh..bkn nk ckp hdup skrg xBEZT..SUMPAH BEST GILA...tp rsa bosan nk hdup dgn trus mengenali org sekeliling..that mean bole tak sya nk hdup sendry tanpa mengenali org lain..best kn..xpyh thu hdup org n org lain pn xpyh sibuk nk ambl thu sal kita..cm ney la aku..kdang2 rsa nk jd KEJAM tp SUMPAH xsmpy hati ouh nk kejam dgn org..apatah lg org yg ska bt muka KESIAN..lg xsmpy hati..rsanya seumur hidup seorg insan yg brnma AZRINA ney..aku xprnh BENCI spa2 ouh..skit pn x..kdang2 ada lak jgak rsa meyampah kn..tp sekadar meyampah d situ ja..pas2 x dh..aku xprnah BENCI org ouh..sbb apa..if kita BENCI pn kt org 2..kita xdpt apa pn kn..so biar je la dgn apa yg trjd kn..n last skali aku nk ckp dlm LIFE ney aku xprnh nk berdendam ouh n xprnh rsa BENCI kt spa2 pn..n life can be changed..mgkn in FUTURE im not here n get a better life n mgkn sebaliknya..tp AZRINA akn mmbuat hdupnya better n better n better setiap msa..sya akn bt bnda yg sya suka shja..that all..n sya juga akn syg n hdup dgn orh yg sya cinta shja..ukey..FULL STOP..!!!! HOPE HDUP SYA D BERKATI KINI DAN SELAMANYA..

No comments:

Post a Comment