Saturday, May 28, 2011

HANG out..

salam to ALL OF U..ukey ke tujuan utama la kn..smlm kuar la SHUPPING dgn kwn2 aku..g pn dh tnggl brp AREY je lg aku nk jd STUDENT u..OMG exited ada,bez ada,sedh ada..smua ada..ukey n than memndgkn AKU dh nk g..aku pn blnja la kwn2 aku 2..TETIBA JA xsdaq plak rm250 SAT ja hbs..tgk2 brp keping ja LG tnggl..SMPY mkn PIZZA pn xhbs kwn2 aku ney..dh la dwet aku..ukey la NEVER MIND..pas2 jln pnya jln..SHUPPING pnya shupping..tgk st ja DWET nk hbs..rsa cm bazir pn ada..tp btl pa..aku beli brang yg PRLU..tp kdang2 bila tgk org SUSAH..sedh r..aku ney dk umah xdk buat apa dpt dwet..pas2 shupping sna sni..klw org susah bg dya org rm100 pn dh ckup BESAR kn..hmmmmm...tiba2 ja soalan 2 d FKIRAN aku..mgkn 1arey KUAR rsa penat kot..g pn btl apa yg aku fkir 2..BTW aku syukur SNGT2 hdup dlm mcm2 ney..xpa la.mgkn setiap org ada kelbhn n kkurngn masing2..k lh t klw ada msa aku update len..mklum la skrg ney BZ kemas brang2..esk nk g TGK laptop PLAK..pray for me ukey kwn2..

No comments:

Post a Comment